Ogród Jordanowski nr 2 w związku z ogłoszeniem stanu epidemii w Polsce jest zamknięty. Zachęcamy wszystkie dzieci do pozostania w domu i  aktywnego spędzania wolnego czasu. Rozpoczynamy cykl propozycji dla dzieci na zabawy ruchowe #zostańwdomu RUSZAJ SIĘ I ĆWICZ. Nasze propozycje:

 

20.  ZWINNOŚCIOWY  TOR PRZESZKÓD

 

 

19. NAUKA KOZŁOWANIA PIŁKI

 

 

18. ĆWICZENIA NA MIĘŚNIE NÓG, POŚLADKÓW I BRZUCHA.

 

 

17. GRA W KLASY – zabawa podwórkowa.

 

 

16. ĆWICZENIA WZMACNIAJĄCE

 

 

15. DOMOWY CYMBERGAJ

 

 

14. KREDOWY TOR PRZESZKÓD

Piękna pogoda sprzyja aktywności fizycznej. Poniżej propozycja wykonania toru przeszkód dla najmłodszych. Dobrej zabawy.

13. RACZKI

Gra misiem lub miękką piłką w raczki. Ustawcie na podłodze jedną lub 2 bramki z butelek lub krzesła. Poruszając się w podporze tyłem z uniesioną pupą staramy się trafić do bramki przeciwnika misiem/ piłką. Obrona bramki dozwolona, tylko nogą.

 

12. PAJACYK – zabawa podwórkowa

Narysuj pajacyka, rzucaj kamieniem w pola z kolejnymi liczbami i skacz.

11. LATAJĄCE BALONY – gra planszowa

Siedząc w domu stwórz własną grę planszową lub dokończ albo zmodyfikuj zaproponowaną przez nas. Pamiętaj gra musi posiadać zasady i planszę. Otwórz swoją wyobraźnię.

 10. ĆWICZENIA Z BUTELKAMI 

 

   9. ZABAWA NA ORIENTACJĘ 

 

   8. ZABAWY RUCHOWE – Kapslowe bule i rzuty do misek.

   7. ĆWICZENIA NA KRĘGOSŁUP

 

    6. ZABAWY Z PLUSZAKIEM

    5. ĆWICZENIA NA SCHODACH.

    4. „LASERY” – ĆWICZENIA SPRAWNOŚCIOWE

    3. TOR PRZESZKÓD – wyścigi kapsli.

 

Zrób zdjęcie własnego toru przeszkód i prześlij zdjęcie na adres: ogrodjordanowskinr2poznan@gmail.com 

    2. KLAMERKI DO MISKI  – wyścig na czas.

 

Jeśli masz rodzeństwo przeprowadź wyścigi  albo wykonaj zabawę na czas. Poniżej propozycja ćwiczeń dla ambitnych. Powodzenia. 

  1. ĆWICZENIA POPRAWIAJĄCE KONDYCJĘ